Wydanie nr: 2 (174) MAJ 2018
ISSN 1643-0883 | RPR 1392












Pomnik Paderewskiego





Gmina Kleczew









Natalii Drukarnia Etykiej

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowe w Kleczewie













JAWI





































"Ludzie naszych czasów" - Sylwetka Miesiąca | Maj 2018 roku

Na stronie tej przedstawiamy Państwu, naszym Czytelnikom sylwetki osób, które swoją działalnością i dotychczasowymi osiągnięciami wpisują się na honorową listę współczesnych Europejczyków rozumiejących wyzwania, jakie przed nami wszystkimi stawia dokonująca się transformacja gospodarcza, cywilizacyjna i kulturowa Polski, Europy i świata.

Oto oni:

Magdalena Florek dr hab. – naukowiec…

 Dr hab. Magdalena Florek jest pracownikiem naukowo-dydaktycznym Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, wykładowczynią m.in. marketingu terytorialnego, zarządzania marką, brand management, place branding, marketing management. Współzałożycielką i członkinią Zarządu Fundacji Best Place – Europejski Instytut Marketingu Miejsc. Współzałożycielką i członkinią Zarządu The International Place Branding Association. Senior Fellowship w The Institute of Place Management w Manchesterze. W latach 2006-2007 dr hab. Magdalena Florek była wykładowczynią na University of Otago w Nowej Zelandii. Jest stypendystką Polsko-Amerykańskiej Fundacji Fulbrighta na Northwestern University i Kellogg School of Management w USA oraz CICOPS Uniwersytetu w Pavii we Włoszech. Wykładowczynią studiów podyplomowych Uniwersytetu Warszawskiego „Marketing Terytorialny – promocja rozwoju regionów i miast”.  Autorką i współautorką książek oraz kilkudziesięciu publikacji polsko- i obcojęzycznych z zakresu marketingu terytorialnego, marki terytorialnej, promocji i wizerunku regionów. Dr hab. Magdalena Florek jest prelegentką i gościem specjalnym na wielu krajowych i zagranicznych konferencjach. Jest członkinią Rady Programowej czasopism Place Branding and Public Diplomacy, American Journal of Modern Hospitality Management, Journal of Urban Regeneration & Renewal, Journal of Destination Marketing and Management. Jest także konsultantką z zakresu strategii marki i promocji miast i regionów. Współautorką kilkunastu strategii marek miast i regionów. Wielokrotną członkinią jury konkursów „Złote Formaty”, „Plus Camerimage – Fundusze Europejskie w Kadrze”. „Aktywne Miasto”, „Markowy Samorząd”, Polskiego Konkursu Reklamy w kategorii Marketing Miejsc, Effie. Obecne zainteresowania naukowe dr hab. Magdaleny Florek koncentrują się wokół pomiaru kapitału marki terytorialnej oraz efektu miejsca pochodzenia.


wersja do druku


Witryna, na której się znalazłeś wykorzystuje pliki cookies, dalsze korzystanie z niej oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności.

Tak, rozumiem