Wydanie nr: 6 (202) LISTOPAD 2021
ISSN 1643-0883 | RPR 1392












Pomnik Paderewskiego

Uniwersytet im.Adama Mickiewicza





Gmina Kleczew









Natalii Drukarnia Etykiej

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowe w Kleczewie















JAWI





































Współcześni Polacy dla Polski...

Jak podała Global Media Team Press Agency - Redaktor Naczelny Europejskiego Magazynu Internetowego EuroPartner - opiniotwórczego portalu medialnego poinformował, że z okazji wyemitowania wydania nr 202 zamykającego rok wydawniczy 2021, red. Jerzy A. Gołębiewski ustanowił osobiste redakcyjne wyróżnienia dla najbardziej aktywnych i uznanych przez odbiorców EuroPartnera autorów publikacji lub sprawców wydarzeń opublikowanych w EuroPartnerze.

W dniu 1 grudnia 2021 roku podczas podsumowywania w redakcji mijającego roku wydawniczego Redaktor Naczelny ogłosił, że pierwszą "Osobowością Roku 2021" uznał dr Mariana Króla - Prezydenta Towarzystwa im. Hipolita Cegielskiego w uznaniu Jego zaangażowania w upowszechnianie etosu pracy organicznej, czego wyrazem jest opublikowane dzieło autorstwa dr. Mariana Króla, książka-album pt. "Wybitne Osobistości Pracy Organicznej 2001-2020" - (ISBN 978-83-939174-7-1) prezentująca elitę obywatelskich wzorców osobowych, ludzi nauki, sztuki, gospodarki, polityki i Kościoła - ważne gremium polskiej elity państwowotwórczej.

Desygnatem wyróżnienia jest plakietka zamieszczona na stronach portalu EuroPartnera powiązana z linkiem do strony zawierającej opis sylwetki i dokonań Laureata. Redakcja EuroPartnera  praktykę ukazywania i promowania wybitnych Osobowości będzie kontynuować w ramach nowego publicystycznego cyklu pt. "Współcześni Polacy dla Polski". (Na zdjęciu wizerunek Plakietki)   


Przedruki tekstów tylko po uzyskania zgody redakcji EuroPartner


Stacje paliw ORLEN mają zaufanie klientów...

ORLEN to niekwestionowany lider wśród sieci stacji paliw w Polsce – wynika z najnowszego badania Instytut Badań Rynkowych i Społecznych IBRiS. To jednocześnie najbardziej rozpoznawalna marka, którą Polacy obdarzają największym zaufaniem i sympatią. Według badania IBRiS, 90 proc. ankietowanych i aż 94 proc. aktywnych kierowców zna markę ORLEN. Stacje należące do koncernu są także najbardziej lubianymi przez Polaków. Zadeklarowała tak ponad połowa badanych. Z kolei zaufanie do marki ORLEN kształtuje się na poziomie 60 proc. Tym samym ORLEN nadal pozostaje najbardziej zaufaną siecią stacji w Polsce, która była najczęściej wybieraną w ciągu trzech ostatnich miesięcy zarówno przez osoby tankujące paliwo (57 proc. respondentów), jak i osoby korzystające z oferty pozapaliwowej (40 proc. respondentów). To wyniki ponad 2 razy wyższe niż dwóch kolejnych marek łącznie.

Segment detaliczny jest ważnym filarem działalności PKN ORLEN, który generuje zysk operacyjny  na poziomie 3 mld zł rocznie. Zgodnie ze strategią chcemy dalej dynamicznie rozwijać ten obszar, inwestując w niego do 2030 r. ok. 11 mld zł. Przełoży się to na wzrost zysku EBITDA tego segmentu do ok. 5 mld zł rocznie. Dlatego odpowiadając na rynkowe trendy konsekwentnie, unowocześniamy nasze obiekty, wprowadzamy nowe usługi pozapaliwowe, dbamy aby jakość produktów i obsługi spełniała oczekiwania klientów. Jesteśmy zdecydowanym liderem w tym obszarze. Wyniki badania IBRiS to potwierdzają – powiedział Daniel Obajtek, Prezes Zarządu PKN ORLEN.
 
Polacy świadomie wybierają stacje paliw ORLEN. Aż 47 proc. ankietowanych i 50 proc. aktywnych kierowców w najbliższej okolicy chciałoby mieć stację koncernu. Badani wskazali na wysoką jakość obsługi – 89 proc., wysoką jakość oferowanego paliwa – 86 proc. oraz szeroki wybór oferty pozapaliwowej – 83 proc. Odsetek opinii pozytywnych w tym obszarze systematycznie rośnie od publikacji pierwszego badania IBRiS w 2019 r. Największy wzrost odnotowano w kategorii: szeroki wybór artykułów, aż o 30 pkt proc. w stosunku do 2020 r. i 50 pkt proc. w odniesieniu do 2019 r.
 
Badanie IBRiS potwierdziło też, że kierunek rozwoju przyjęty przez PKN ORLEN jest zgodny z oczekiwaniami Polaków. Ponad połowa ankietowanych uważa, że koncerny powinny inwestować w produkcję czystej energii ze źródeł odnawialnych oraz rozwijać i upowszechniać technologię zielonego transportu. Sześć na dziesięciu respondentów uważa, że na stacjach paliw powinny znajdować się punkty ładowania samochodów elektrycznych. Aż 37 proc. Polaków spotkało się z nimi na stacjach paliw, przy czym najczęściej takie punkty kojarzą się ze stacjami ORLEN.
 
Na koniec drugiego kwartału 2021 roku w sieci detalicznej Grupy ORLEN funkcjonowały 2854 stacje paliw. Już 2239 stacji paliw, czyli około 80%, wyposażonych jest w koncept pozapaliwowy StopCafe, w tym: 1730 w Polsce. PKN ORLEN rozwijał również sieć tankowania paliw alternatywnych, zwiększając ich dostępność. W efekcie, do dyspozycji klientów pozostaje 278 punktów alternatywnego tankowania, w tym: 191 w Polsce. 

 
 


Przedruki tekstów tylko po uzyskania zgody redakcji EuroPartner



Witryna, na której się znalazłeś wykorzystuje pliki cookies, dalsze korzystanie z niej oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności.

Tak, rozumiem